Lelong - Lelong !

 KRS25
RM400 shj


 KRS26
RM400 shj


 KRS27
RM400 shj




 KRS28
RM400 shj


 KRS29
RM400 shj


 KRS30
RM400 shj




 KRS31
RM390 shj


 KRS32
RM390 shj

 KRS33
RM390 shj

Berikut merupakan barangan kristal yang dah jadi stok lama kat kedai kami. Jadi, ceritanya, kami nak lelong ajer tali tangan kristal ni, dapat untung 10 - 20 ringgit dah ok, asal dapat pusing modal cepat.

Harga yang kami buka ni, dah tak dapat kurang dah, sebab kami amik untung sepuluh dua jer tuan-tuan ye.

Mana-mana ejen yang nak niaga, elok benar la tali tangan ni, cuba survey kat kedai-kedai sekitar rumah anda, mesti tak dapat punya macam harga yang kami nak bagi ni, InsyaAllah. Then, boleh la jual ansuran ka, kasi harga macam biasa tu, sure untung banyak.


KRS1 : RM395/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS1

KRS1

KRS2: RM420/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS2

KRS2

KRS3: RM345/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS3

KRS3

KRS4: RM160/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS4

KRS4

KRS5: RM160/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS5

KRS5

KRS6: RM195/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS6

KRS6

KRS7: RM198/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS7

KRS7

KRS8: RM220/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS8

KRS8

KRS9: RM395/pcs
Emas 585, Saiz Kanak-Kanak 5 inci ke bawah
Yang ni walaupun pendek, ia mahal. Sebabnya, cuba lihat pada dawai
emas yang mengikat kristal tu, cukup tebal dan tegap. Puas hati, tahan lebih lama.
Yang ni hasil pertukangan tangan tukang kami. Yang lain-lain murah sebab emas
dia nipis (cuba tengok dawai emas barang-barang kat atas tadi) dan dibuat dengan mesin.

KRS9

KRS9

KRS9

KRS10: RM160/pcs
Emas 375 atau suasa, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS10

KRS10

KRS11: RM150/pcs
Emas 375 atau suasa, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS11

KRS11

KRS12: RM180/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS12

KRS13: RM370/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas
Yang ni juga pertukangan tangan Kelantan, emas tebal dan tegap

KRS13
Cuba lihat saiz dawai emas yang tebal dan kukuh ini

KRS14: RM850/pcs
Emas 585, Rantai Leher 32 inci panjang

KRS14

KRS14

KRS15: RM570/pcs
Emas 585, Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS15

KRS15

KRS16: RM200/pcs
Emas 585, MURAH sebab 2nd hand,
Saiz Dewasa 7 inci ke atas

KRS16

KRS16

KRS17
2nd hand, MURAH lagi
SOLD


KRS18
ZOOM utk harga, kemudian darabkan dengan
0.48 utk harga yg kami tawarkan kepada anda



KRS19
ZOOM utk harga, kemudian darabkan dengan
0.48 utk harga yg kami tawarkan kepada anda



KRS20
ZOOM utk harga, kemudian darabkan dengan
0.48 utk harga yg kami tawarkan kepada anda



KRS21
ZOOM utk harga, kemudian darabkan dengan
0.48 utk harga yg kami tawarkan kepada anda



KRS22
RM350 shj

KRS23
RM400 shj
MURAH sbb 2nd hand - SOLD



KRS24
RM300 shj

1 comments:

Sharifah Ruzaini Syed Mahazir said...

Saya ada sebentuk cincin tok wan saya beri.sy nak snap gambar x boleh.cuma nak tahu harga cincin ni.boleh telefon saya x ditalian 0173192477