Celup Jam Tangan Dengan Emas 24K / Emas 916

Kami juga menyediakan servis celup jam tangan kepada anda. Selalunya kami hanya mencelup semula emas lama, perak celup emas, dan juga barangan zhulian ataupun besi, tetapi sekarang jam tangan juga boleh dicelup emas.

Kami akan menanggalkan dahulu enjin jam anda, kemudiannya badan jam akan dicelup hingga menjadi cantik. Kemudiannya enjin jam dimasukkan semula dan al hasilnya amat menarik.

Harga celup jam bergantung pada saiz jam anda, selalunya dalam rate RM50 hingga Rm150 sahaja.

Lihat juga produk perak/silver yang dicelup emas di sini dan di sini.



9 comments:

ummi.group said...

Mcm mana kalau sy berminat nak hantar jam tgn utk dicelup dgn emas 916? Berapa lama boleh siap? Terima kasih.
Anita

mj3331 said...

Boleh sms saya.. ade benda saya nak celup.. 013-6143431... tq....

mj3331 said...

Boleh sms saya.. ade benda saya nak celup.. 013-6143431... tq....

Abdulrazak Rahmat said...

celup brg lain bole talk ?

Abdulrazak Rahmat said...

celup brg lain bole talk ?

Ahmad faiz said...

celup benda lain boleh x?? barang sebesar saiz batu lesung..

Ziq Seven said...

Saya nk celup jam. Mmg asal emas tp da pudar. Pm saya serious 0132608377

Kamalhassan said...

Nah celup cincin tungsten carboide

Kamalhassan said...

Nah celup cincin tungsten carboide