Celup Jam Tangan Dengan Emas 24K / Emas 916

Kami juga menyediakan servis celup jam tangan kepada anda. Selalunya kami hanya mencelup semula emas lama, perak celup emas, dan juga barangan zhulian ataupun besi, tetapi sekarang jam tangan juga boleh dicelup emas.

Kami akan menanggalkan dahulu enjin jam anda, kemudiannya badan jam akan dicelup hingga menjadi cantik. Kemudiannya enjin jam dimasukkan semula dan al hasilnya amat menarik.

Harga celup jam bergantung pada saiz jam anda, selalunya dalam rate RM50 hingga Rm150 sahaja.

Lihat juga produk perak/silver yang dicelup emas di sini dan di sini.



37 comments:

ummi.group said...

Mcm mana kalau sy berminat nak hantar jam tgn utk dicelup dgn emas 916? Berapa lama boleh siap? Terima kasih.
Anita

mj3331 said...

Boleh sms saya.. ade benda saya nak celup.. 013-6143431... tq....

mj3331 said...

Boleh sms saya.. ade benda saya nak celup.. 013-6143431... tq....

Unknown said...

celup brg lain bole talk ?

Unknown said...

celup brg lain bole talk ?

Unknown said...

celup benda lain boleh x?? barang sebesar saiz batu lesung..

Unknown said...

Saya nk celup jam. Mmg asal emas tp da pudar. Pm saya serious 0132608377

Kamalhassan said...

Nah celup cincin tungsten carboide

Kamalhassan said...

Nah celup cincin tungsten carboide

Unknown said...

Blh sya tau berapa volt dan ampire untuk celup emas tu..gunakan electroplating

Unknown said...

Tuan, call saya balik, ada barang saya nak celup. Tq

Unknown said...

Tuan, call saya balik, ada batang saya nak celup . Tq 019-3134774

Unknown said...

dimana location kedai tuan.sy nak celup jam branded

Unknown said...

Assalam..dimana location kdi ni..bole whatsapp sy..0173798373..

Maulana Wan Ji said...

Salam. Boleh saya tahu location kedai? Pm saya di 0136749722.

Unknown said...

boleh saya dapatkan contact no, saya nak celup jam tangan

Unknown said...

Hi bro,

Nak contact bro.

Unknown said...

lokasi kedai...

Unknown said...

lokasi kedai...

Unknown said...

Saya berminat mana kedai?

Unknown said...

Berminat sangat2 tlg call saya 019-9992919

Unknown said...

berminat..boleh wassup saya 0199598418..saya nak celup emas lama..bg lokasi

Unknown said...

Assalamualaikum..Sy mahu celup spek mata Ray-Ban Sy bolih?

Unknown said...

Saya berminat nak celup jam.. 0104228732 contact saya

Unknown said...

Watssap sya boleh sya nk celup emas rantai sya 0199251227

Sugan said...

Saya nak celup cicen saya
0162962877

Unknown said...

Sila contact saya 0124018016

Unknown said...

lokasi?pm 01128604596

Man Moraless said...

Di mana lokasi, tuan..? Buleh bg phone number utk kita berurusan.. Tq

Unknown said...

Boleh watsapp. Sy nk celup emas gelang perak ada batu, encik boleh buat x

Unknown said...

lokasi mana kedai tuan?

Msobri2901 said...

PM saya d nombor ini 0123903239

Unknown said...

nak sadur emas pada frame Ray ban boleh ke.... warna emas asal dah ada yg rosak

Unknown said...

saya nk celup emas zhulian kedai kt mana ye boleh x

Unknown said...

Alamat kedai di mana tuan

Unknown said...

Masih ada lg kee kedai ni

Robiatul said...

Boleh pm details nak hantar jam