Terima kasih kerana telah menghubungi saya setelah sekian lama berkenaan tempahan-tempahan saya (cincin/loket emas).
Alhamdulilah, syukur kerana telah juga mengembalikan deposit $900 saya pada minggu lepas.
Masih menjadi harapan besar saya, supaya usaha pihak tuan/puan mengesan kesemua batu-batu delima asli Burma berjaya. Saya masih sanggup menunggu sehingga Awal Muharam ini.
Berita kehilangan kesemua batu permata asli jenis delima Burma telah saya perolehi dari pemilik kedai ini. Mereka berjanji untuk memberi ganti setara kehilangan tersebut selewatnya Isnin (23.11.2015). Saya berdoa janji ini akan ditepati...
Kelmarin isteri pemilik kedai Emas Nazman telah berjanji untuk memberikan gantian setara bagi kesemua batu Delima pusaka saya yang telah hilang disebabkan banjir tahun lepas.
Saya harap pengalaman pahit yang terpaksa menunggu hampir 2 tahun akan selesai pada 15hb Disember 2015 ini.
Saya harap rakan senasib akan turut mendoakan akan segala ini akan dapat diselesaikan dengan baik. Insyallah.
Kelmarin isteri pemilik kedai Emas Nazman telah berjanji untuk memberikan gantian setara bagi kesemua batu Delima pusaka saya yang telah hilang disebabkan banjir tahun lepas.
Saya harap pengalaman pahit yang terpaksa menunggu hampir 2 tahun akan selesai pada 15hb Disember 2015 ini.
Saya harap rakan senasib akan turut mendoakan akan segala ini akan dapat diselesaikan dengan baik. Insyallah.
Setelah hampir sebulan posting saya berlalu sejak 11-12-2015, kini saya kembali lagi mengemaskini pengalaman saya.
Batu delima dan zamrud yang dijanjikan akan digantikan Pn. Nurul (yakni isteri sdr. Nazman) masih belum saya terima sehingga kini. Malah pemilik kedai yang berpindah masih gagal saya hubungi walaupun cuba mewassap dan sms mereke hampir setiap hari.
Harap mendapat penyeleseaian segera.
Oh ya! Terima kasih pada mereka yang telah menghubungi saya bagi mendapat keterangan lanjut.
Setelah hampir sebulan posting saya berlalu sejak 11-12-2015, kini saya kembali lagi mengemaskini pengalaman saya.
Batu delima dan zamrud yang dijanjikan akan digantikan Pn. Nurul (yakni isteri sdr. Nazman) masih belum saya terima sehingga kini. Malah pemilik kedai yang berpindah masih gagal saya hubungi walaupun cuba mewassap dan sms mereke hampir setiap hari.
Harap mendapat penyeleseaian segera.
Oh ya! Terima kasih pada mereka yang telah menghubungi saya bagi mendapat keterangan lanjut.
Semalam, saya telah akhirnya dihubungi oleh isteri pemilik kedai (iaitu Pn. Nurul) yang telah berjanji mengepos kembali batu-batu permata pusaka milik saya yang telah dihilangkan tahun lalu. Ahad ini janji beliau saya bakal mendapat ganti yang SETARA dari segi bentuk & nilainya.
Saya kini menanti dengan penuh harapan. Senoga akan menerima apa yang dijanji dalam keadaan yang memuaskan hati saya.
Kepada Pengunjung Setia Blog kami, sila ambil perhatian (^_^) bahawa setiap entry dalam semua posting adalah di update setiap hari. Jadi, semua posting ada 'bahan' baru hampir setiap hari.So, kena belek2 yang posting dulu sekali. Ok, enjoy!
Iklan dan Promosi Shj - Jika ada soalan dan pertanyaan CALL @ SMS kami directly. Tq
20 comments:
Assalamualaikum wbt.
En. Nazman/Pn. Nurul,
Terima kasih kerana telah menghubungi saya setelah sekian lama berkenaan tempahan-tempahan saya (cincin/loket emas).
Alhamdulilah, syukur kerana telah juga mengembalikan deposit $900 saya pada minggu lepas.
Masih menjadi harapan besar saya, supaya usaha pihak tuan/puan mengesan kesemua batu-batu delima asli Burma berjaya. Saya masih sanggup menunggu sehingga Awal Muharam ini.
Yang benar,
Azman Nordin
Pelanggan
012-334 2795
Berita kehilangan kesemua batu permata asli jenis delima Burma telah saya perolehi dari pemilik kedai ini. Mereka berjanji untuk memberi ganti setara kehilangan tersebut selewatnya Isnin (23.11.2015). Saya berdoa janji ini akan ditepati...
Sehingga kini saya masih menunggu-nunggu pemulangan batu-batu delima pusaka saya itu. Kalau ada yang senasib dengan saya, sila kongsi.
Azman
012-3342795
Sehingga kini saya masih menunggu-nunggu pemulangan batu-batu delima pusaka saya itu. Kalau ada yang senasib dengan saya, sila kongsi.
Azman
012-3342795
Kelmarin isteri pemilik kedai Emas Nazman telah berjanji untuk memberikan gantian setara bagi kesemua batu Delima pusaka saya yang telah hilang disebabkan banjir tahun lepas.
Saya harap pengalaman pahit yang terpaksa menunggu hampir 2 tahun akan selesai pada 15hb Disember 2015 ini.
Saya harap rakan senasib akan turut mendoakan akan segala ini akan dapat diselesaikan dengan baik. Insyallah.
Azman Nordin
Pelanggan
012-3342795
Kelmarin isteri pemilik kedai Emas Nazman telah berjanji untuk memberikan gantian setara bagi kesemua batu Delima pusaka saya yang telah hilang disebabkan banjir tahun lepas.
Saya harap pengalaman pahit yang terpaksa menunggu hampir 2 tahun akan selesai pada 15hb Disember 2015 ini.
Saya harap rakan senasib akan turut mendoakan akan segala ini akan dapat diselesaikan dengan baik. Insyallah.
Azman Nordin
Pelanggan
012-3342795
Salam semua,
Selamat tahun baru 2016.
Setelah hampir sebulan posting saya berlalu sejak 11-12-2015, kini saya kembali lagi mengemaskini pengalaman saya.
Batu delima dan zamrud yang dijanjikan akan digantikan Pn. Nurul (yakni isteri sdr. Nazman) masih belum saya terima sehingga kini. Malah pemilik kedai yang berpindah masih gagal saya hubungi walaupun cuba mewassap dan sms mereke hampir setiap hari.
Harap mendapat penyeleseaian segera.
Oh ya! Terima kasih pada mereka yang telah menghubungi saya bagi mendapat keterangan lanjut.
Azman
012-3342795
Salam semua,
Selamat tahun baru 2016.
Setelah hampir sebulan posting saya berlalu sejak 11-12-2015, kini saya kembali lagi mengemaskini pengalaman saya.
Batu delima dan zamrud yang dijanjikan akan digantikan Pn. Nurul (yakni isteri sdr. Nazman) masih belum saya terima sehingga kini. Malah pemilik kedai yang berpindah masih gagal saya hubungi walaupun cuba mewassap dan sms mereke hampir setiap hari.
Harap mendapat penyeleseaian segera.
Oh ya! Terima kasih pada mereka yang telah menghubungi saya bagi mendapat keterangan lanjut.
Azman
012-3342795
Assalamualaikum wbt kepada semua,
Semalam, saya telah akhirnya dihubungi oleh isteri pemilik kedai (iaitu Pn. Nurul) yang telah berjanji mengepos kembali batu-batu permata pusaka milik saya yang telah dihilangkan tahun lalu. Ahad ini janji beliau saya bakal mendapat ganti yang SETARA dari segi bentuk & nilainya.
Saya kini menanti dengan penuh harapan. Senoga akan menerima apa yang dijanji dalam keadaan yang memuaskan hati saya.
Sudah terlalu letih dengan pelbagai kerenah.
Azman
012-3342795
jed hijau 17kg, bermint whtsp+60146136335
Salam rakan-rakan sekalian,
Saya telahpun menerima batu-batu delima yang digantikan oleh pemilik kedai ini sebentar tadi. Alhamdulilah syukur.
AZMAN
012-3342795
Alhamdulillah :)
Alhamdulillah :)
Kedai masih beroperasi lg x ?
batu permata amber, yang memiliki surat beranak khas didatangkan dripada negara republik dominica berminat whatsapp ya 0174515220/mcj atau call
batu permata amber, yang memiliki surat beranak khas didatangkan dripada negara republik dominica berminat whatsapp ya 0174515220/mcj atau call
Assalammualaikum...bagaimana saya nak hubungi kedai ini..
Awk dpt tak contact no kedai ni? No yg ada tu bkn dia
Salam..masih beroperasi ke kedai nie?? Area mn boleh saye tahu??
Ade lagi ker cincin suasa
Post a Comment