Senarai Perkhidmatan

Kedai kami menggunakan logo dan lambang Cap Angsa Emas



Berikut merupakan perkhidmatan yang ditawarkan oleh kami:


1. Jual beli barangan emas, perak dan permata termasuklah berlian asli dan swiss yang baru dengan rekaan yang menarik, anggun dan terkini.

2. Jual beli emas lama dan terpakai, termasuklah emas yang sudah pun rosak, patah, putus, tercalar dan sebagainya. Kami membelinya dengan harga yang tinggi mengikut pasaran semasa. Semua jenis emas diterima (emas 100/999, 950, 90, 916, 875, 835, 750, 585, 375 serta perak). Emas putih juga kami beli. Emas ayak / dulang / emas bukit juga diterima.

3. Membeli surat pajak gadai dengan harga yang juga tinggi. Anda mampu mendapat lebih wang tanpa membiarkan barangan anda lesap/hilang begitu sahaja di pajak gadai kerana tidak mampu menebusnya tepat pada waktu yang ditetapkan.

4. Membaiki/servis emas yang rosak ataupun telah hilang seri seperti perkhidmatan celup semula, chrome putih, cuci dan sebagainya.

5. Kami juga bersedia menerima tempahan emas, perak dan permata mengikut rekaan dan citarasa anda sendiri untuk perhiasan tangan seperti cincin, gelang dan rantai tangan, rantai kaki, rantai leher, anting-anting dan sebagainya.

6. Promosi dan diskaun akan diberikan sempena ketibaan musim cuti sekolah, musim perayaan dan juga musim perkahwinan. 

7. Membekal batu mulia dan mahal seperti Batu Zamrud, Nilam, Delima, dengan sertifikasi original. 

0 comments: